2025 m. nauja programa
Žaismingas skaitmenines priemones galime paversti efektingu metodu pamokose. Tokiu būdu stiprinsime mokinių motyvaciją mokytis, domėtis dėstomu dalyku jį paįvairindami ir skatinsime norą dalyvauti pamokose. Mokiniai labai mėgsta žaisti, tad pavertę mokymosi medžiagą žaidimu ar žaisminga metodine priemone, efektingai įtrauksime juos į mokymosi procesą. Žaismingos skaitmeninės priemonėspadės mokytojui šiuolaikiškai ir kūrybiškai perteikti mokymui skirtą informaciją ir pagerins mokymo, bei mokymosi kokybę. Sukurtos žaismingos skaitmeninės priemonės taps veiksmingu mokymosi metodu pamokose.
Kursų metu įvaldysime keletą žaismingų skaitmeninių priemonių kūrimo programų ir gebėsime jų pagalba sukurti priemones bei jas pritaikyti savo dėstomam dalykui. Taip pat pritaikysime šias skaitmenines priemones įvairioms pamokų dalims: temos pristatymui, dėstymui, kartojimui, praktinėms užduotims, namų darbams ir įsivertinimui. Kursų metu dalinsimės skaitmeninėmis priemonėmis tarpusavyje ir jas publikuosime.
Kursas tinka ikimokyklinio ugdymo, spec. pedagogams ir logopedams, pradinio ir pagrindinio ugdymo įvairių dalykų mokytojams.