2025 m. nauja programa
Šioje programoje nagrinėjami veiksniai, darantys įtaką mokymosi motyvacijai ir rezultatams. Analizuojamos tiek vidinės (mokinio savęs vertinimas, asmeninės ambicijos, interesai), tiek išorinės (šeimos, mokytojų, bendraamžių įtaka, mokymosi aplinka) priežastys, galinčios skatinti arba slopinti mokymosi procesą. Mokymosi motyvacija yra aktuali šių laikų mokyklose. Ji siejama su mokinių poreikiais, interesais, vertybėmis, pažiūromis, įsitikinimais, veikia jausmus ir emocijas, turi įtakos charakterio formavimuisi. Motyvaciją žadina pagyrimas, testų rezultatai, sužadinimas, pažįstama medžiaga, kuri palengvina mokymąsi. Aptariamas psichologinių, socialinių bei pedagoginių veiksnių tarpusavio ryšys ir jų įtaka akademiniams pasiekimams. Pabrėžiama, kad efektyvių mokymosi strategijų pasirinkimas bei palanki aplinka yra esminiai mokymosi sėkmės garantai. Taip pat mokinių mokymosi motyvacija siejama su mokytojo veikla (kai mokytojas įdomiai dėsto pamoką, bendrauja su mokiniais, tai tokia mokinių motyvacija skatina jų mokymosi tęstinumą, pažangą (siekimą aukštesnio lygmens, motyvuoto mokymosi toliau). Motyvaciją mokytis gali menkinti netinkamai organizuotas mokinių vertinimas. Vertinama tai, kas buvo numatyta pasiekti ugdymo procese: mokinių žinios ir supratimas, bendrieji ir dalyko gebėjimai, vertybinės nuostatos ir elgesys. Apie vertinimo kriterijus mokiniai turi žinoti, nes pažangos darymas juos motyvuoja.
Programa „Veiksniai, lemiantys mokymosi motyvaciją ir rezultatus“ yra skirta bendrojo ugdymo mokyklų visų mokomųjų dalykų ir pradinių klasių mokytojams. Akcentuojamas asmeninis tobulėjimas per mokymosi procesą, kūrybiški metodai, nes jais skatinama mokymosi motyvacija. Analizuojami psichologiniai barjerai mokymosi procese ir jų įveikimas, norint pasiekti gerų rezultatų.
Programos trukmė 40 valandų.
* Dešimčiai ir daugiau mokytojų dalyvausiančių tame pačiame nuotoliniame seminare arba mokyme taikome 10 proc. nuolaidą.