Nuotolinis seminaras. Mokinių pažangos stebėjimas, vertinimas ir fiksavimas. Registracija iki lapkričio 1 d.
Spalio 18 d.Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo samprata skiriama apibrėžti mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo kaitos strategiją pasikeitus priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų tikslams ir uždaviniams. Mokinių daroma pažanga yra stebima tam tikrą laiką vertinant už jų atliktus savarankiškus, laboratorinius, kontrolinius darbus ar kitokią veiklą. Vertinimo tikslas – padėti mokiniui mokytis ir bręsti kaip asmenybei; pateikti informaciją apie mokinio mokymosi patirtį, pasiekimus ir pažangą; nustatyti mokytojo, mokyklos darbo sėkmę, priimti pagrįstus sprendimus. Vertinant atliktą darbą svarbu padėti mokiniui pažinti save, suprasti savo stipriąsias ir silpnąsias puses, įsivertinti savo pasiekimų lygmenį, kelti mokymosi tikslus. Labai gerai, jeigu pavyksta mokiniui įrodyti jo mokymosi spragas, nustatyti priežastis, kodėl jų pasitaikė. Taip yra lengviau diferencijuoti ir individualizuoti darbą, parinkti ugdymo turinį ir metodus.
Programa „Mokinių pažangos stebėjimas, vertinimas ir fiksavimas“ yra skirta bendrojo ugdymo mokyklų visų mokomųjų dalykų ir pradinių klasių mokytojams. Labai svarbu su vaikais aptarti jų daromas klaidas, ieškoti būtų, kaip įveikti turimas žinių spragas. Pažangą svarbu stebėti, fiksuoti ir vertinti kartu su vaiku. Mokinio noras mokytis atsiranda tada, kai mokykloje jį supa gera emocinė aplinka, jis nepervargsta dėl per didelio mokymosi krūvio, dažnai patiria sėkmės ir bendradarbiavimo su kitais džiaugsmą. Jų mokymusi domisi tėvai, taip pat jie dažnai bendradarbiauja su mokytojais.
Programos trukmė 40 valandų.